sobota, 28 listopada 2009

" chore " Dni Suszca

Przyszedł czas na drugiego posta - bo przyszedł czas na rozliczenie się ze zlecenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu. Moim *prostym zadaniem było uwiecznić chwile tegorocznych - dziesiątych już - dni Suszca.
Jak się potem okazało, prosto nie było z paru względów:
1) pogodzić czas pracy z 5 dniami imprezy
2) przetrwać z okiem na wizjerze w czasie gdy druga ręka obsługiwała męczącą mnie grypę
3) załatwić wszystko tak, aby mieć obecność na uczelni...

Starałem się stanąć na wysokości zadania, momentami się udawało...ale były chwile, w których moja wizja się burzyła....
na szczęście wyszło całkiem ciekawie....:)

7 listopada Amatorski Teatr z Suszca zagrał dziesiątą jubileuszową sztukę


 

 

 

 

 

 
to tylko parę wycinków z prawie 2 godzinnej sztuki :)

Następny dzień to koncert zespołu VIDEO...:)
przyznaję, że nie do końca ich znałem - pozostało mi cieszyć się światłem zastanym :)



 
 może to moje chore poczucie estetyki, ale lubię to zdjęcie

 

 

po czym na scenie pojawiła się Pani w krótkiej sukience-

 
napisałem krótkiej.....brakuje przysłówka *bardzo

 

 







 Tak skończył się pierwszy weekend.....
 jeżeli tylko znajdę jeszcze chwilę czasu, rzucę jeszcze coś z przeglądu zespołów, kabaretów i koncertu muzyki sakralnej :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz